Nu bijna een week na de 5e chemo begin ik te merken dat ik langzamerhand weer wat meer energie begin te krijgen. De periodes tussen de chemo’s worden wel steeds zwaarder en emotioneel merk ik ook dat ik er klaar mee ben. Gelukkig ben ik in staat om mijn werk redelijk normaal op te pakken, maar veel energie om te koken of het huishouden te doen heb ik niet meer.
Nu is het vooral aftellen tot 18 mei, de laatste chemo, en dan werken aan de opbouw van mijn energie. Een goed vooruitzicht waar ik me aan vast hou.

