Vandaag 7 juli was het een spannende dag, juist uitgerekend op onze 27e jarige bruiloftsdag zou de uitslag komen van de laatste PET scan van ongeveer een week geleden.
Samen met Saskia waren we ruim een uur voor de afspraak aanwezig, omdat ik ook nog bloed moest prikken. Vooraf aan de afspraak had ik eigenlijk al alle vertrouwen erin dat ik “schoon” was en dit klopte ook. Al kwam de ontlading wel direct na het bericht. Ook uit mijn bloedonderzoek kwam naar voren dat mijn lichaam al goed aan het herstellen was. Een beter cadeau voor onze trouwdag hadden we niet kunnen kiezen.
De komende 2 jaar zal ik nog regelmatig in het ziekenhuis komen voor controle. De eerste over 3 maanden, dan nog een keer na 3 maanden, vervolgens een half jaar en dan een jaar.
Samen met de PA hebben we nog een plan bedacht om het moment na de laatste behandeling wat mooier te maken, maar daarover in oktober meer nieuws.
Natuurlijk hebben we onze trouwdag nog even wat extra gevierd.

